5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

LOGO REDESIGN

5 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

1. Δεν εφαρμόζεται καλά.
Παρατηρήστε αν μπορεί να μικρύνει ή να μεγαλώσει και να διαβάζεται χωρίς πρόβλημα. Αν λειτουργεί σε ασπρόμαυρη εφαρμογή. Αν όχι, χρειάζεστε ένα νέο λογότυπο.

2. Δεν αντιπροσωπεύει πλέον την εταιρία σας.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις εξελίσσονται. Εάν το λογότυπό σας δεν αντιπροσωπεύει σήμερα τη δραστηριότητά σας, είναι ώρα για rebranding.

3. Δεν είναι αντάξιο του ανταγωνισμού.
Αν ο ανταγωνισμός σας έχει ήδη καλύτερο branding από εσάς, τότε είναι αναγκαίο να βελτιώσετε την εικόνα σας και να δώσετε φρέσκο αέρα στο branding της εταιρίας σας.

4. Είναι ξεπερασμένο.
Όταν δημιουργείται ένα λογότυπο, ακολουθεί την αισθητική της εποχής του. Αυτή όμως, με τα χρόνια αλλάζει και πιθανόν το λογότυπό σας να εκφράζει κάτι ήδη ξεπερασμένο. Να θυμάστε ότι ένα λογότυπο είναι σωστό όταν λειτουργεί διαχρονικά και η απλότητα και η καθαρότητα στη σχεδίασή του, αντέχουν στο χρόνο.

5. Είναι πολύπλοκο.
Ένα λογότυπο με πολλαπλά στοιχεία και χρώματα είναι δύσκολο να κατανοηθεί και να απομνημονευθεί. Αυτός είναι ένας συνηθισμένος λόγος που δεν επιτρέπει σε ένα λογότυπο να εφαρμόζεται στις αναγκαίες εφαρμογές. Αν ισχύει κάτι τέτοιο και για το δικό σας λογότυπο, τότε πρέπει οπωσδήποτε να επανασχεδιαστεί.