Consumer Research

Σε σταθερή και άμεση συνεργασία με τις εγκυρότερες εταιρίες ερευνών χρησιμοποιούμε την έρευνα αγοράς (Consumer Research), ως βασικό εργαλείο ανάλυσης κάθε πελάτη και έργου. Στη Nextline πιστεύουμε στην έρευνα. Αξιοποιούμε τα αποτελέσματα της ποσοτικά και ποιοτικά, για να αναζητήσουμε τα δεδομένα που θα μας οδηγήσουν στο να διαμορφώσουμε σωστή και αποτελεσματική στρατηγική σε όλα τα πεδία της επικοινωνίας. Παράλληλα χρησιμοποιούμε στοιχεία από έρευνες Media σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, για να διαμορφώσουμε πλάνα προβολής που δίνουν το σωστό αποτέλεσμα και διασφαλίζουν την διαφημιστική δαπάνη.